Digitaal agentschap Intracto uit Herentals sleepte donderdag de Twinkle Award voor Creation & Development in de wacht. De jaarlijkse verkiezing is een initiatief van Twinkle, het toonaangevende magazine over marketing en ecommerce in de Benelux.

De Twinkle Awards bekronen elk jaar de beste digitale spelers in hun categorie, zowel nationaal als internationaal. Andere winnaars dit jaar zijn onder andere Coolblue, bol.com en ING. Ook klant Viata viel in de prijzen.

"Deze prijs is een welverdiende pluim op de hoed van onze teams", zegt Jeff Maes, Director Development Services bij Intracto. "Zij zorgen er elke dag weer voor dat we aan de terecht hoge eisen van onze klanten kunnen voldoen en vaak zelfs nog een stap verder kunnen gaan."

De Twinkle Award is ook een mooi keurmerk voor de Nederlandse markt, waar
Intracto met de overname van uit Den Bosch onlangs een stevige voet tussen de deur heeft gezet. 

Over Intracto
Intracto is een toonaangevende communicatiegroep in de Benelux, die zich bevindt op het kruispunt van strategie, creatie, marketing en technologie. De onderneming heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL).

Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 160 experts en stevent in 2017 af op een geconsolideerde omzet van meer dan 20 miljoen euro.

De groep bestaat uit de digitale agentschappen Intracto en Have A Nice Day, en het creatieve bureau Mosquito. (pp-pb)